(1) Mit tegyek, ha nem kaptam meg a visszaigazoló eMAIL-t (?)
- a FIÓKOM / KORÁBBI RENDELÉSEIM alatt bizonyosodhatsz meg, hogy a RENDELÉSED feladásra került
- sajnos előfordul, hogy a SZOLGÁLTATÓ levélküldése akadozik, ezért elnézésedet kérjük (!)
(2) Ha nem rendelek, tudok vásárolni (?)
- a készlet erejéig, természetesen, de
- fontos tudni: hogy a rendelés felett, csak egy bizonyos mennyiség készül az "átmenő" forgalom részére, ami elég hamar el tud fogyni, főleg, ha sokan jönnek be rendelés nélkül
- röviden: a rendeléssel egyrészt Magadnak biztosítod be a terméket, másrészt hagysz Azok számára készletet, Akik nem tudtak rendelni, vagy még csak először járnak nálunk
Köszönjük (!), ha rendeléseddel segíted a termelési tervet és ezzel Másnak is marad . . .